opc_loader

RETOURNEREN

Retourneren

Is de musthave toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Volg de onderstaande stappen om je retour te doen.

Stap 1. Aanmelden

Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@bagsjewelsmore.nl, vermeldt daarin je naam, ordernummer, product en de reden van retour (niet verplicht). Let op: je krijgt na het aanmelden van je retour geen reactie, je kunt nu door naar stap 2.

Stap 2. Retour sturen

Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand adres is Nijmegen. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben. Mocht je retour buiten dit termijn bij ons retour komen dan ontvang je van ons een Giftcard ter waarde van het retour gekomen bedrag.

Bags, Jewels & More

Derde Walstraat 102

6511 SP Nijmegen

Nederland

LET OP: vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.

Stap 3. Ontvang creditnota

Als wij jouw retour hebben ontvangen, dan kun je het geld binnen 7 werkdagen op je rekening verwachten.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.

- De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Heb je nog meer vragen of retourneren? Dan kun je een mail sturen naar info@bagsjewelsmore.nl.

Beschadigd artikel ontvangen

Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk op de lossen.

Op alle gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en een foto van het product en stuur deze naar info@bagsjewelsmore.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:

* Beschadiging door opzet of nalatigheid

* Uitzonderlijke slijtage

* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

* De batterij van het artikel vervangen dient te worden

Alle producten worden voor verzending grondig gecheckt op beschadigingen.

Verkeerde artikel geleverd

Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@bagsjewelsmore.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Bestelling is incompleet

Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@bagsjewelsmore.nl.

Menu