opc_loader

VEELGESTELDE VRAGEN 

 

BESTELLEN

> Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is het product dat je graag wilde bestellen uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog op voorraad komt? Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad.


Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en mis nooit meer een musthave!

> Is het mogelijk een product te reserveren?
Nee, het is niet mogelijk om een product te reserveren. Je kunt wel een mail sturen naar info@bagsjewelsmore.nl met het artikelnummer, maat en aantal van het artikel. We zullen je dan persoonlijk een mail sturen als het product weer op voorraad is, alleen dit biedt geen garanties. Het beste kun je de website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten houden, zodat je nooit een musthave mist!

> Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt heel gemakkelijk je musthave bestellen! Kies je favoriete musthave, kies de juiste maat en klik vervolgens op ‘in winkelwagen’. Het product is nu in je winkelmandje geplaatst. In je winkelwagen kun je klikken op de button ‘afrekenen’. Volg daarna alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail en wordt je bestelling verzonden.

VERZENDEN

> Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?
Wij spreken uit eigen ervaring dat je een pakketje zo snel mogelijk wilt ontvangen… Daarom doen wij ons uiterste best om bestellingen zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Helaas werken postbodes niet 24/7 en zal je een dagje moeten wachten op je bestelling. In het weekend (en als je buiten Nederland) woont zal je een klein beetje geduld moeten hebben. Wij streven ernaar om orders die voor 15.00 geplaatst zijn dezelfde dag nog te verzenden, zodat ze de volgende dag bij jouw thuis afgeleverd zullen worden!

> Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen onze orders in Europa. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. De standaard verzendkosten zijn €3,95 voor Nederland en €8,95 voor Europa. Boven de €65,00 betalen wij de verzendkosten voor jou! Gratis verzending dus:)! 

> Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een ordebevestiging. Geen mail ontvangen? Kijk allereerst in je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer in ACCOUNT of je mailadres klopt. Is dit niet het geval? Stuur dan even een mailtje naar info@bagsjewelsmore.nl voor meer informatie.

>Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

Je ontvangt per mail een verzendbevestiging wanneer je pakketje is verzonden. Wanneer je bestelling is verzonden, kunnen we jouw bestelling helaas niet meer veranderen of annuleren. Natuurlijk kun je jouw pakket na ontvangst wel retourneren.

> Waar blijft mijn bestelling?

Het komt wel eens voor dat een bestelling iets langer duurt dan normaal. Hier kunnen wij helaas niks aan doen, omdat wij afhankelijk zijn van PostNL. Heb je jouw pakketje nog steeds niet ontvangen stuur dan een mail naar info@bagsjewelsmore.nl en wij zullen contact opnemen met PostNL.

BETALEN

> Hoe kan ik betalen op www.bagsjewelsmore.nl?

Je kunt betalen via iDeal (Sisow) of via ‘overboeken per bank’. Houdt er rekening mee dat als je betaald via ‘overboeken per bank’ je bestelling pas verzonden wordt als het geld op onze rekening staat. Dit kan verschillen per bank en kan dus zorgen voor een langere leveringstijd van je pakket.

> Wat is Sisow?

Sisow is een betalingssysteem wat hetzelfde is als iDeal. Je kunt via je bank direct geld overmaken naar onze rekening. Nadat je op afrekenen heb geklikt wordt je doorverbonden naar het betalingssysteem van Sisow.

RETOURNEREN

> Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Is de musthave toch niet helemaal wat je in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Volg de onderstaande stappen om je retour te doen.

Stap 1. Aanmelden

Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@bagsjewelsmore.nl, vermeldt daarin je naam, ordernummer, product en de reden van retour (niet verplicht). Let op: je krijgt na het aanmelden van je retour geen reactie, je kunt nu door naar stap 2.

Stap 2. Retour sturen

Vervolgens kun je het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand adres is Nijmegen. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben. Mocht je retour buiten dit termijn bij ons retour komen dan ontvang je van ons een Giftcard ter waarde van het retour gekomen bedrag.

Bags, Jewels & More

Derde Walstraat 102

6511 SP Nijmegen

Nederland

LET OP: vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.

Stap 3. Ontvang creditnota

Als wij jouw retour hebben ontvangen, kun je het geld binnen 7 werkdagen op je rekening verwachten.

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.

- De kosten van retourzending zijn voor de afzender.

Heb je nog meer vragen of retourneren? Dan kun je een mail sturen naar info@bagsjewelsmore.nl.

> Mijn artikel is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet! Wat moet ik doen?

Wij vinden het erg jammer dat je een klacht hebt op een door ons geleverd artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk op de lossen.

Beschadigd:

Op alle gekochte artikelen zit een garantie van vier weken na ontvangst. Mail ons de klacht, het ordernummer en een foto van het product en stuur deze naar info@bagsjewelsmore.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Je kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:

* Beschadiging door opzet of nalatigheid

* Uitzonderlijke slijtage

* Beschadiging door het niet opvolgen van de wasvoorschriften

* De batterij van het artikel vervangen dient te worden

Alle producten worden voor verzending grondig gecheckt op beschadigingen.

Verkeerd geleverd:

Heb je een verkeerde maat of een ander product ontvangen dan besteld? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@bagsjewelsmore.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:

Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@bagsjewelsmore.nl.

> Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar ik heb nog geen geld ontvangen!

No worries! Dan hebben wij jouw bestelling nog niet ontvangen of verwerkt.

> Ik heb geen pakbon ontvangen bij mijn bestelling, maar ik wil deze retour sturen wat moet ik doen?

Wanneer je geen pakbon hebt ontvangen of je bent de pakbon kwijt, maar wil je deze retour sturen, willen wij jou vragen om het volgende te doen:

Voeg bij je retour een papiertje toe en vermeld daarop:

- Naam

- Ordernummer

- Artikel

- Reden van retour (niet verplicht)